Det var fint 15/6 Måndag

Var på bröllop i lördags, det var fint.
Fast det regnade lite, de vigdes utomhus.
Hade ingen kamera med mig tyvärr.

Heh men gjorde en liten rolig sak, jag fångade brudbuketten!
Haha och imon ett år måste man gifta sig, meen de blir det nog inte
möjligtvis flytta ihop i sådant fall^^

Sen igår var det jobb, hann inte så mycket mera.
Sen idag har jag jobbat med.
Men det är mycket skönare att jobba på morgonen för
då kan man göra någonting efteråt, för annars väntar man nästan bara på att jobba.
Det har vart lite tråkigt väder kan jag tycka, men man kan hoppas på bättre tider längre fram.

Nej nu blir det kanske någon film eller liknande.

tjing!


Fina blommor jag fångade! hih

Marcus söta hun Nova =)

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0