Fin dag 22/6 Måndag

Skönt att det är sol just den dagen man är ledig, men hoppas på sol imorn med för
jobbar bara till två sen så ska jag ut till mormor & morfar och rensa.
Har ett föråd med saker sen vi flytta från det huset där mormor & morfar bor nu. Så ska kika
igenom lite.

Men det blir en tidig dag imorn 6:15 så börjar jobbet.

Idag så tillbringade jag dagen först lite med Marcus sen åkte jag hem vid 2 tiden för att han
skulle ändå gå och lana så då åkte jag hem och solade på balkongen så lite färg har man fått.
Mamma kom hem så då hämtade vi min cykel och moterade ihop den, eller det var väl mest Kenth som gjorde det.
Nu är jag hemma igen och täntke slänga mig in i duschen för att sedan varva ner med en film och somna. Är lite trött.

Tjing.


Köpte en jätte fin handuk igår hehe =)  

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0