Finaly 25/6 Torsdag

Så har jag fått min cykelkorg till cykeln jag köpte på Coop.
För var dit samma dag som vi hämtade den och klagade men då sa de att den inte
ingick. Men mamma hittade annonsen och där stod det klart och tydligt att den ingick.
Så nu är den hämtad.

Idag har vart en varm och skön dag. Fast har väl inte vart ute hela dagen, utan jobbade från 10-16.
Men sen åkte jag ut till mormor och rensade lite, åt lite god mat och så.

Nu är jag i Gimo, i en lokal, det är sjukt varmt här inne, finns typ ingen luft.
Men ska nog till Marcus och varva ner. jobb imorn med. Tog med en film
Yes man, får se hur bra den är.

Ser ut som om det blir tältning på måndag med flickorna, sen imorn kanske man ska vara med Mary  rooligt =)

tjing

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0