Grymt fint! 30/6 Tisdag

Det har vart dunder bra väder dessa två dagar!
Jag är röd som en tomat, men det lägger väl sig så småningom :)

Var ute och tältade på en ö som kallas varvet, det var en fin och ganska stor ö.

Vi fiskade lite abborre, grillade solade och badade.
Det var jätte gott med grillad abborre, lite mysigt sådär i solnedgången.
Men det hade nog inte räckt så att man skulle bli mätt på en middag så vi tog fram korven sen.

Vi kom på en massa bra och ha saker som man kan ha till nästa gång, när nu de sker. Men
vi hade ändå packning för en vecka!

Min kamera vet jag inte vart den har tagit vägen, hoppas den är hos älskling!
Men ska få bilder sen!

Efter vi var på sjön så åkte jag och Marie till uppsala och handlade lite, det var väl hon som skulle handla
men jag är ganksa bra på att köpa saker jag med.

Det blev två tröjor, ett halsband, ett par örhängen, en sommar jacka och solskyddsfaktor:)

Just nu sitter jag och är grymt slut, det är roligt att sova i tält, men man blir så trött av att vara ute i solen och
på sjön det är nackdelen.

hade tänkt jag skulle se Paris hiltons new bff på webb tv nu och hoppas att det funkar och inte hackar som det brukar göra!

tjing

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0