I got them 11/6 Torsdag

Biljetterna har jag !

Det ska bli så kul Men britney!



Där kommer jag och Marcus att sitta!
Det svarta i mitten är där själva scenen är.





Sen så när det är en stor stjärna så skrivs det en hel del skit.



Vad jag kan undra är varför man väljer att ha 8 konserter!??
Så då kan ju arrangörerna tänka på att man väljer kanske 3 konserter och utökar om trycket blir för stort.
Som t ex i Sverige där man satte in en extra dag.

Sen finns det ju alltid folk som klagar på artister för att skapa debatt.
Men enligt mig finns det inga dåliga artister knappt, för de måste ju ha gjort något bra för att bli kända?

Folk anser att jag lyssnar på typ Britney och Darin men det är kanske 2% av som finns bland min musik.
Folk i allmänhet dömmer alldeles för fort varandra.

Jag klagar på folk som klagar och det är väl med kanske fel men i denna värld har personer svårt för att vara lyckliga över andras framgångar.

Sen det här tjatet om playback, man sjunger inte playback för att man vill "lura" publiken
utan försök själv att hoppa runt i 90 minuter och samtidigt sjunga lika vackert första och sista låten,
utan att höra flåset i en upptempo låt.
Det håller inte. Om man kanske har ett framträdande på MTV Awards då kan det funka men inte i 90 minuter.
En konsert är en show, man går inte dit för att höra om de sjunger live eller ej, utan för själva showen.

Nämn någon stor stjärna som inte kör playback?   då skulle jag bli nöjd =)

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0