Inte en bra start 12/6 Fredag

Idag så skulle jag jobba.
Jag hade pratat med min pappa om att få låna hans moped, för att
det skulle bli enklare när jag skulle hem sen.
Det började med att jag kom till pappa och mopeden inte var där.!!
Jahapp tänkte jag, så ringde jag och då hade det blivit missförstånd.
Han trodde att jag skulle ha den imorn.
Så då fick jag gå in till Östhammar, inte så långt, men var stressad och
det började bli varmt.
Sen när man kommer fram till Kenths mamma och pappas hus då
åker Stig ut med bilen. Perfekt tänker jag för då kan jag lifta.
Så jag vinkar hej vilt, men han vinkar bara tillbaka och åker.

Så jag fick gå ner, så får jag äntligen tag på nyckeln.
Men då säger pappa att jag måste tanka den med.
Jag åker iväg, väl framme vid macken så inser jag att jag inte vet vart tanklocket är.
Så det blir att åka tillbaka för att få instruktion.
Sen är det att drafull gas till Öregrund, aa i typ 50 km/h.
Så kom jag försent.

En halv timme innan jag ska hem, då börjar det stört regna, blir skit blöt.
Varför tog jag mopeden alls för :S



Imorn ska jag på bröllopp med Marcus familj, riktigt trevligt :)

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0