Jobbardag 18/6 Torsdag

Igår var jag med familjen till Uppsala.
Var in på Ikea och Gränby.
Köpte en massa saker på Ikea, som en dvd hylla sen vart de en massa små saker som är bra att
ha när man flyttar hemifrån, som kökshandukar, glas, en termos och lite mera.
Sen så köpte jag en tröja som jag kan ha på midsommar, eller det var mer ett linne.

På kvällen blev de skytte, med en massa mygg.
Men det gick väl hyffsat.

Idag har det vart jobb och just nu är Marcus här. =)
Skaåka och hämta min moped och kanske cykeln med.
Får se om det blir till mormor en sväng, annars har jag tagit med en film med.

tjing


Min personliga bärare på ikea   - BroderJens

Linna 149:- på Gina tricot

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0