Lång dag 23/6 Tisdag

Och en lång natt var det, kunde inte somna igår kväll fast man skulle upp så tidigt.
Klockan 5:20 skulle klockan ringa, emn jag vaknade två minuter i och reste mig så hastigt
att jag höll på att svimma.
Men det gick bra ändå, åkte till jobbet och där var det inga större problem, har vart det npgra andra dagar nu med smitningar och så.
Men det är bra mycekt lättare när amn är typ själv i kassan för man måste acceptera de som tankar och man kan även göra detta i förväg, vilket jag inte gör. Känns som om man har mer koll om man inte gör det. Blir lätt rörigt när man är
flera,

Efter det så åkte jag ut till mormor och morfar och rensade, en hel del var det, kanske ahr gjort en femtedel och det har redan slängts två sopsäckar med saker, emn jag är nog en sån som sparar lite för mycket. Tog hem lite saker som jag hade när jag föddes.

Nej nu ska jag åka till Joanna i uppsala, vi ska till Arlanda, vad vi ska göra där får ni veta imorn en lite cliff hanger ;)


Lite saker.

Denna gjorde min moster Ann- Sofie ser de ut som. Hon måste ha vart rut 10 då =)

Fin pryl som jag hittade.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0