Oj då 21/6 Söndag

Jag har blivit ganska dålig på att uppdatera, emn har inte vart så mycket hemma.

På midsommar så började jag jobba 8:30 och slutade 16:30. Jag åkte ut till Mormor en sväng efteråt
för att mina vänner var lite sega. Där skulle de precis äta så smaka en bit jag med.
När jag sedan åkte till Grepen Marin, där vi skulle vara så var ingen där, emn de kom efter ett tag så¨då
grillade vi lite korv. Började förfesta lite.
För att sedan dra ner på staden, Öregrund.
Marcus kom sen på kvällen med.

Dagen efter så skulle jag med jobba men inte förräns 14, så skjutsade Marcus till bussen halv ett, jag
åkte ut till mormor & morfar igen och var där ett tag för att sedan åka till jobbet.

Det var jätte kul att jobba, Emelie är trevlig, hon är bara 1 år äldre med. Sen var det olk nästan hela tiden så tiden gick
väldigt fort.
Men fick lite ont i huvudet mitt på dagen, vet inte om det var för att jag inte drack så mycket, men en huvudvärkstablett
när man kom hem gjorde susen.
Sen gick jag och lade mig ganska tidigt, var helt slut.

Nu sitter man här och det är fint väder ute, men solen har inte riktigt kommit till balkongen än, men när den gör det så ska jag sola och läsa en bok.

tjing


Marie tog med sig saft och bullar.

Tessan och Emelie

Jag och Janne


Hade inga mer bilder, är ganska dålig på att ta de.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0