Ooops 7/6 Söndag

Det är inte bra för min statistik när inte jag bloggar på någon dag.
Men har inte riktigt haft tid.

Det har vart studenten och jobb. Det är skönt att jobba, i alla fall efteråt.

För i lördags så fick jag ett meddelande om jag kunde jobba senare på dagen, jag mådde ju tipp topp så varför inte,
fick jobba idag med så det är trevligt. Får se när Carina, chefen, kommer hem på Tisdag, får ringa henne då.
Men skönt med en dag vila!
Mitt rum ser förjävligt ut och måste omorganisera i mina garderober med, har ju fått lite bra och ha saker tills man flyttar hemifrån och det tar mycket plats.


Studenten var rolig, men kallt.
Började utanför skolan vid 8, skolan öppnade 9. Man stod och snackade lite med klassen och så.
Sen så när vi kom in så sjöng några lärare, vi fick sedan g¨å till klassrummen och vara med lärarna, få en massa autografer i mössan och så.
Sen var det gruppfoto med klassen och skolan hade faktiskt lyckats med maten!
Mer musik av lärarna sen fick vi åka tåg!  Det var kul den lilla biten det varade.

Nu är man mest ledsen för att man troligtvis inte kommer se så många i klassen =/
Men livet går väl vidare så nu hoppas man att man kommer in på universitetet.

Haha bästa komentaren om vad jag fick ör betyg var - Äh det spelar väl ingen roll vad du får av mig, du ska ju ändå bli förskoleärare så du får MVG   haha soft!

Nu tänkte jag ta igen förlorad tid vid datorn.

Tjing


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0