Solen? 10/6 Onsdag

Vart tog den fina solen vägen?
Fast det kan vara skönt med regn ibland med!
Då kan man ha en anledning till att sitta vid datorn heh,
Men jag har faktiskt städat idag!

Sen så hämtade mamma mina böcker som jag hade beställt på biblioteket
John Marsden har skrivit de, handlar om ett krig som bryter ut i Australien. Sen är det
ett gäng tonåringar som vid just den tiden är ute och campar, så de blir aldrig tagna, det handlar om hur de blir hjältar och så.
En ganska lång serie, 7 böcker eller så, men bra och de är värt att läsa de. Är på fjärde nu, råkade
ta fel böcker från biblioteket tog trean fast jag hade läst de redan, men är så dålig på titlar
så kom inte riktigt ihåg vad jag hade läst sist.

Just nu är jag hos Marcus, han kommer väl snart, han slutar nu alla fall.  :)
Vi håller på att plöja igenom alla Alias säsonger, nu har vi ett avsnitt kvar på det första.
Helt otroligt att man kommer ihåg vissa scener, för de visades ju för jätte länge sen känns det som.
Speciellt första säsongen med.

Nej nu ska jag fortsätta på min bok.

Tjing


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0