Solen skiner! 2/6 Tisdag

Det gjorde den då inte i morse. Då jag faktiskt hade lust att ut och springa.

Just nu är jag mest trött, vet inte om jag sov för mycket eller för lite, eller att jag ahr suttit för mycket här.
Mn har en anledning och det är att jag har försökt installera ett spel. Men det funkar fortfarande inte otippat.

Det är då the sims3 jag försöker få igång, okej de kommer inte ut i Sverige förrän torsdag så kanske råkade få ner det på ett lite olagligt sätt.
Men det går jätte bra att installera tills man ska börja spela det. För det går cirka fem minuter sen så stänger datorn av sig själv.  Det kommer inget felmeddelande eller någonting. Förstår inte riktigt problemet med denna dator, så gammal är den inte.!

Så jag har försökt fixa det idag, Marcus hjälpte med till, men han åkte till jobbet sen vid ett.
Ska dit senare ikväll, pröva installera det på hans dator, kolla om det är spelet eller datorn det är fel på.

Idag har vart en ledig dag för mig, då vi hade en lektion och på¨den skulle vi fika, jag frågade då om jag verkligen behövde komma för det är trotts allt 4 timmars resväg. Så han var snäll och sade att jag inte behövde det. Dessutom kan jag typ bara käka brago då det är mjölk i det mesta.

Men imorn är det skola och sen är det även fotboll mot lärarna. Vet inte hur konditionen är men ska kämpa i alla fall.

Ha det så länge

Tjing"


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0