Städar dag 8/6 Måndag

Har försökt få ordning i mitt rum nu, men det ser värre ut än innan!
Har organiserat om i mina garderober lite. Men sen ikväll så är det nog fint.

Sen så försökte jag lyssn på en ljudbok med, Stieg Larsson. Luftslottet som sprängdes, den verkar vara ganska bra.
Men efter et tag märkte jag att jag hade shuffle på så det kom ju inte direkt  i kronologisk ordning. Men hann inte lyssna så länge.

Idag har jag en ledig dag, kanske imorn med. Min chef är utomlands så har inte hunnit prata med henne.
Men skönt att vara ledig med, sitta ute i solen och få lite färg.
Har försökt göra om bloggen lite med, den var så mörk tyckte jag.
Sen har jag skaffat bubblerooms expose, fattar inte riktigt hur det fungerar, men lägger väl ut
lite reklam då och då som de vill.

Just nu måste jag göra maten som mamma sade åt mig att göra, hatar kyckling i ugn, men men.
De är konstistensen som gör att man blir illamående typ.

men back to work


Han är söt när han sover heh

Mina älskade garderober.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0