Stone face 3/6 Onsdag

Känner mig som det i alla fall. sitter med en ansiktsmask hahaoch då kan man inte ta några bra kort inte :P
Det är en från HM, sån där liten förpackning man brukar på i present. :)

Idag har vi haft våran sista lektion i gymnasietiden, fick reda på sista betyget och det var inte som förväntat.
Bara godkänt, i natur, jag har bara haft den lektionen på hela dagen i ett år och åkt 4 timmar varje gång för att
ha en och en halvtimmes lektion. Presterat bra på lektionerna muntligt och så, emn de äckte inte, för hade för många g+ på proven.

Efter det så gick vi till vårt kära klassrum och målade på lakan som vi ska ha på flaket!, det kommer nog bli jätte fint, såg dock inte alla då jag var tvungen att gå till Fotbollen vi skulle ha mot lärarna.

Det gick väl ganska bra i fotbollen, vi vann, men det var på straffar.
Jag som absolut inte kan spela kämpade ändå. Kan knappt skjuta en boll och hoppades att ingen skulle passa.
Men försvarade vårat mål. Våran målvakt var grym!

Sen har det vart skytte och fika på kvällningen.

Imorn är man ledig och ska baka lite sen åka in till Joanna för att tillbringa natten där .

Nu ska jag nog gå och ta av mig denna mask.

Tjing


Fixning



Erik i bakgrunden, Myran, Carro och Björn


Malin'

Haha och min fina mask

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0