Studentlivet 4/5 Torsdag

Dagen innan studenten är det lite ångest, eller snarare, har jag med allt?
För är hos Joanna inatt och då måse man få med sig allt, ska vara vid skolan runt åtta.
Så det blir väl ändå att man går upp vid halv 7 och börjar fixa sig.
Man hoppas bara att det blir lite finare väder än vad det är idag, för det regnar och är kallt!

Idag har jag och älskling(ser du nuu jag nämner ditt namn!!) bakade snickerskakor som vi ska bjuda på imorn
vid min studentmottagning, ännu en anledning att det ska vara fint väder för vi ska vara i stadsparken.

Man kanske ska gå och lägga sig snart för att orka den långa dagen imorn, för är ingen person som brukar vara så mycket för att sova middag.


tjing


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0