Studentmottagningen 8/6 Måndag

Den har jag inte pratat om så mycket, fick riktigt fina saker.


Örhängerna fick jag av moster och hennes familj.
Halsbandet fick jag av mormor & morfar.

Detta fick jag av min älskling!
Armbandet har försäkring med så det kan ajg tappa bort heh.

Sen fick jag två ljusstakar av min far och en jätte söt nalle.
Champange glas av Marcus familj!
3 stycken jättefina skålar av min Moster Anita.

Men de sakerna har jag tyvärr ingen bild på, för har ställt in de högt i ett skåp
så orkar inte ta fram de nu.

Sen har jag fått en cykel av mamma.
Pengar av mormor & morfar och även av Marcus Farmor.

Vi var hos Marcus farmor idag och hälsade på, hon är riktigt trevlig.
Bra att hon bor nära med för då kan man hälsa på ofta, fast
vi är än så länge ganska dåliga på de.
Hon kollar på andra avenyn, de är positivt!

ikväll blir de dokumentär kollande på 5:an tror jag att det var. Eller ikväll och ikväll om en kvart.
Så måste byta om, ska troligen till Gimo direkt efter dokumentären.

Marcus Pappa fyller år idag, grattis till han!

Betygen Vt 2009

Arbetsmiljö och säkerhet  -     MVG
Datorkunskap                            G
Engelska A                                 VG
Engelska B                                 VG
Estetisk verkasmhet Drama   VG
Historia A                                     MVG
Idrott och hälsa A                       MVG
Ljudmedier A                              MVG
Matematik A                                VG
Matematik B                                G
Mediekommunikation A            MVG
Mediekommunikation B           VG
Mediekunskap                            VG
Medieproduktion  A                    VG
Multimedia A                               VG
Naturkunskap A                          G
Psykologi A                                  VG
Rörlig bild A                                 VG
Rörlig bild B                                 VG
Rörlig bild C                                MVG
Berättarteknik A för rörlig bild   VG
Berättarteknik B för rörlig bild   G
Religionskunskap A                   VG
Samhällskunskap A                   VG
Morderna språk stetg 1 Spanska   VG
Svenska A                                     VG
Svenska B                                     VG
Projektarbete                               MVG

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0