Tips? 9/6 Tisdag

Hur gör man morgonen till en fröjd?

Marcus och jag är lite olika på morgonfronten.

Jag burkar inte orka sova länge, sen när jag väl vaknar så har jag svårt för att somna om.
Dessutom är man van vid att äta direkt när man vaknar vilket gör att jag är väldigt morgonhungrig.

Marcus därimot kan sova länge han, är sällan hungrig med.

Sen så gillar jag att kolla på empati program som  Extreme home makeover eller Dr Phil.
Men Extreme home makeover var tydligen ganska förutsäbart, visst de kan jag hålla med om :P

Man får höra en historia, de bygger ett hus, personerna får se huset och alla blir glada.
Men jag tycker sånt är gulligt heh.

Men hur gör man för att det ska bli en bra morgon?

För kvällarna är bra så det måste ha något med sömnen att göra :P


Kommentarer
Postat av: Monica o baby Felice

Jag bodde i börstil i ett år från att jag var 14 tills jag blev 15 . Bodde på ett behandligshem där som hette börstil och låg mitt mot börstilskyrkan :)

2009-06-09 @ 23:16:31
URL: http://moncans.blogg.se - tonårsliv
Postat av: ada

fin blogg! :) allt bra med dig?

2009-06-10 @ 14:17:06
URL: http://adada.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0