Trött 16/6 Tisdag

Tror jag sov alldeles för länge idag eller  aa till 10 i alla fall.
Men samtidigt var jag uppe vid 5 och skena med, för Marcus skulle till jobbet.
Bussen ska gå kvart i 5,men den kom aldrig så då kom han upp och väntade tills nästa buss skulle gå.
Då var det tydligen att den som skulle ha kört bussen kvart i 4 han hade försovit sig.
Men det är ju inte så bra, för Marcus kom ju försent till jobbet.

När jag vakna då sken solen! Har dock inte sol på balkongen just då, så har inte vart ut
och kollat hur varmt det är. Men det ser ut att blåsa lite.

Idag är jag ledig, försöker få kontakt med Joanna hehe
Hon var uppe redan vid halv 11 det förvånade mig :O
Men tydligen var inte det frivilligt.

Imorn så snacka familjen om att åka in till uppsala!
Jag vill Jag vill.

Ska köpa lite saker.

En hylla att ha dvd filmer i.
Ett till täcke + kuddar. Vet inte vad täclken kostar men kuddar för 12 spänn på ikea.
Sen funderar jag på att KÖPA sims 3 för då kan man ju i alla fall klaga.
Sen fick jag igår en student present av Tommy och Camilla. 200 kr på Åhléns.
Hm men får se hur det blir med uppsala, beror på om mamma har gjort klart det hon ska idag. =)

Nej nu ska jag fortsätta läsa min bok.

tjing


Heh en liten gammal bild sådär

Just det 5 månader  med min älskling hihi =)


Kommentarer
Postat av: JanE

Vart hittar du alla gamla fula builder?!!!!!

2009-06-17 @ 13:15:49
Postat av: Lina

hahaha jag har de på datorn ^^

2009-06-18 @ 18:16:56

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0