Woow 21/6 Söndag

Jag räknar med att det är söndag fortfarande för har inte gått och lagt mig än.
Haha är i Gimo på lan xD
Fast internet på min dator funkar inte, så snor älsklings ett tag.

Idag har det vart jobb!
Fick schema för Juli med, mycket jobb, många eftermiddagar, men samtidigt är det bra då får man sova hehe.

Imorn har jag en ledig dag så det är skönt.
Skulle ha vart hemma med Jens nu, men jag fick åka iväg. Mamma tyckte att jag skulle vara hemma så att jens inte skulle vara själv.
Men vadå jag kom ju ändå hem halv tio, då ahr han ju redan vart hemma hela dan, så några timmar till gjorde väl inget.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Pathology, den är ganska bra faktiskt.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0