Äntligen Fredag 20/3 Fredag

Ja det kan man sägga, är sop slut! Efter en veckas slit, men fick sluta en halvtimme tidigare i alla fall. x)
Ska snart till Pappa min, de är ju inte precis långt dit kanske.
Där kan jag nog inte blogga för har inge direkt internet.

Men i helgen så är det:

Let's dance ikväll som gästas av Darin.
Imorgon lördag så är det Hemmabanefinal i Bro som ska skjutas.
På kvällen är det Robinson premiär och Marcus kommer nog med =)

Om jag får gissa helgens mat så är det antagligen Pizza en dag, kött och potatis av något slag en dag och den sista kan vara lite klurig att lista ut hmm, det får tidn utvisa

Men ha en bra helg!




Min fader och jag för många år sedan.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0