Karriär 25/3 Onsdag

Hejsan
Jag har kommit underfund med att jag nog ska lägga ner körkortet ett tag, känner helt enkelt att jag inte har något behov. Visst det är ju bra att ha, men jag håller fast vid att jag ska betala det helt själv, för är ingen mamma/pappa betalar.
Så just nu så har jag varken tid eller pengar till det. När studenten närmar sig så är det annat man ska plugga till, det finns andra saker som man vill lägga pengarna på.
I sommar så ska jag ju antaligen ändå vara i norrköping i en månad och där behövs ingen bil och i höst och drygt 4 år framåt så ska jag plugga och då har man verkligen inte råd med en bil. För pappa har sagt att jag ska få hans men jag vet inte om jag är så sugen på det ändå. Sen så har inte min kille körkort heller så och det är han som är mannen xD

Jag har ju en strålande skytte karriär nu med som börjar ta fart hah :D vann hemmabanesäsongen och finalen i helgen =) Ser fram emot SM nästa helg nu!





för den som fattar xD

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0