~Se på mig~ 28/2 Lördag

Låten den är helt magisk  (A). Sitter just nu här och lyssnar på Darin när han sjöng Se på mig i melodifestivalen som mellanakt. OCH JAG MISSA DET!  Huh!  har sett alla andra deltävlingar men missa denna totalt ^^. Sedan så hoppades jag på reprisen men vet inte om jag hinner se ändå. Det år imorn på ettan klockan 18:45 eller något sånt och ska på bio kl19:00.  Ska se Män som hatar kvinnor. Den verkar grymmt bra, har läst boken. Älskling följer med :)

Kvällen tillbringades med Halle och Jan-E mycket trevligt. det skulle pluggas, men asså jag är inte så bra med det där med studiecirkel så de blev mest äta glass och det slutade med att Halle somna på köksgolvet.

Sista veckan var det på praktiken på Palm Zoo. Lite sorgligt faktiskt. Kommer sakna de små liven även fast det vart lite häktigt de två sista dagarna. För då var vi 4-5 praktikanter där, och jag var den som förväntades kunna allt bäst, sen så vill man ju inte att någon skulle bli utan jobb så då var man tvungen att fördela jobbet och så för att sedan bli klar  lååångt innan man slutade. Så de blev mycet gosigos med djuren:) och det är väl bra det med.
Sista dagen bjöd jag på fika med, det var gott  ;)

Nu är klockan lite mycket och jag borde vara trött, men jag är jätte pigg! Sedan i rubriken så anser jag att det är lördag för jag har inte hunnit göra nått på söndagen än^^

Men nu ska jag fixa lite och vänta på Marcus för han skulle dyka upp sa han =) trevligt trevligt


Ha  det!

-och aldrig lämnar jag dig


En så vacker och rolig person =)


http://www.youtube.com/watch?v=08lOy9LkoJc




Filmen!


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0