Skytte snart och älskling 11/3 Onsdag

Jag vet inte vad jag gör, men jag får inte tid för datorn knappt längre. Är på dagis hela dagarna sen efter det så
har man inte lust bara. Läser en bra bok för till fället, framsidan ser inte så mycket för världen ut. Den är gammal, kom ut 1991 tror jag. Såld heter den och handlar om en tjej som heter Zana som blir bortgift av sin fader och om hennes kamp om att komma tillbaka.
Jag har en förskärlek till böcker som är sanna.

Nej nu ringde mamma och sa att jag skulle börja med maten, ska på skytte sen


KUL med snö föresten


Kommentarer
Postat av: JanE

hatar sånna riktiga tråkböcker du läser.. bara tragiska!

2009-03-11 @ 19:38:48
Postat av: Anonym

jag har också just läst en bok som hett esåld i var en sann historia, den va as bra, fast handla om en brud som hette natascha

2009-03-12 @ 14:07:55
Postat av: Anonym

Från marie, de va jag som skrev jut:P

2009-03-12 @ 14:08:33

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0