6/5 Onsdag

Hejsan, idag har det vart en ganska bra dag hittills.

Har börjat läsa en jätte bra bok, eller snarare det är intressant.
Alla har väl läst böckerna Gömda och Asyl av Liza Marklund. Den bok som jag läser
heter sanningen om MIA. Det handlar alltså om att författaren har tagit reda på
att de som står i Gömda och Asyl att det inte är en sann berättelse som det framgår
på framsidan.
Så sitter och läser den på bussen till och från skolan. Har man något att göra i alla fall.

Jag fick en födelsedags present av Janne idag :D  2 bioiljetter och pengar, jag tror jag vill gå på Harry Potter med henne
när den kommer ut. Samtidigt så skulle jag vilja se 17 again, Zac Efron är med och ja jag tycker att han är skön.

Har lyckat att laga en middag som inte smakade alltför dåligt. Men tror inte det blev någon skillnad när vi hade laktosfri matlagningsgrädde när vi hade youghurt och ost med, hehe. Med vi så menar jag att Marcus med var här.

Nu ligger han och sover lite, funderar på att läsa, men då vaknar väl han om jag lägger mig ner.
Får läsa lite bloggar istället. Det är kul!

tjing





Kommentarer
Postat av: JanE

2009-05-06 @ 21:08:38
Postat av: Anonym

Vad tycker du om den nya bloggen som jag rekomendrade då ? :D :O

2009-05-06 @ 21:09:53
Postat av: JanE

NU SKRIVAR JAG IGEN DÅ!!!!!! APA!!!!!!

fats jag kommer inte ens ihåg vad jag sa, men jag skrev en jätteoptimistisk och glad kommntar men den försvann! BAJS APA LUDER JÄRNSPIKAR!

2009-05-06 @ 21:19:52
Postat av: Lina

Är det janne som frågar om den nya bloggen, så var den ju lite smått deprimerande måste jag säga xD och inte många positiva saker sades haha.

2009-05-06 @ 21:40:20
URL: http://erikssonlina.blogg.se/
Postat av: JanE

japp de va jag. fick damp på din blogg lite bara. Jag tycker den är ganska emo jag med, men då känner man ju sig själv så mycket gladare och piggare och uppskattad liksom och jag kan tänka. Jag är inte lika emotionell störd som andra. Den bloggaren känner nog för mycke skulle jag tippa på:P

2009-05-06 @ 23:37:47
Postat av: Anonym

haha ja man känner sig lite bättre till mods när man läser sådana bloggar xD

2009-05-09 @ 19:24:20

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0