Dålig uppdatering 13/5Onsdag

Men jag har inte riktigt har haft tid.
Igår var det en lite sorglig dag, Norrskedika plan brann ner till grunden.
Jag bor i en liten håla, och detta var hålans stolthet, en byggnad man kunde samlas många i
och där det pågick många aktiviteter.

På kvällen var det lite roligare, Hannele var med i en teater som jag och joanna var och kollade på.
Den var riktigt bra, jag blev imponerad. Var litesom en musikal.
Men någon vidare värst middag blev det inte för en som tror att man är laktos intollerant heh
Banan, youghurt och delikatoboll

Jag vaknade vid 04.00 av att sirener for förbi, det var lite tur att jag vaknade för att det hade vart strömavbrott, så min digitalklockan stod och blinka.
Sedan på morgonen när man for förbi så var de helt nerbrännt, Min pappa sade att det hade övertänts fort, han är lite av en brandman. I tidningen så stod det att det var övertänt innan de han fram.

Idag så har det också hänt lite.
Var i skolan först och hade natur, fick leka lite boss, då vi bara hade en lektion på oss att göra en uppgift och jag hade inte lust att sitta med det hemma. Jag ville att min grupp skulle bli klar itid!.

Efter det så åkte jag till öregrund, Marcus hoppade på i gimo.
Jag skulle till vårdcentralen och kolla om jag var laktos intollerant.
Men det jag ska göra är att inte äta något med mjölk i alls och sedan om två veckor så ska jag dricka en halv liter mjölk och kolla vad som händer.
Men det får jag börja med imorn.

Vi gick sedan ut till mormor, där har vi ätit och fikat och haft det trevligt=)

nu ska jag hoppa in i duschen!

tjing



Mums middag

Jag och janne

<3

Wille är så söt,  haha han vart lika glad igen när han fick se sig själv på
bild i kameran xD

Kommentarer
Postat av: JanE

ja, tänkte nästa klaga på dålig uppdatering. hade ju inget roligt att se fram emot igår:P tittade och tittade men nada. du anar inte vilken besvikelse, jag som trogen bloggläsare kände just då.. :'(

2009-05-14 @ 00:43:56
Postat av: JanE

BTW jag tror jag faila på proven :'( ( riktiga tårar denna gång)

2009-05-14 @ 00:44:45
Postat av: Lina

Förlåt janne om jag inte uppdaterade, Marcus påpekade att "varför kan du inte ringa henne istället, det är bara janne och jag som läser HAHAH" skit kul :P



men ja tror att du klarade det, och jag kommer att ha rätt :D

2009-05-14 @ 14:08:37
URL: http://erikssonlina.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie Eriksson

min lilla sötnos :)

2009-05-24 @ 12:57:30
Postat av: Anonym

Ja han blir så fin på kort =)

2009-05-24 @ 20:08:25

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0