Happy 15/5 Fredag

Jag blev lite glad nyss av de samtal jag ringde!.
Kan inte säga att det är helt klart, men det var en som har starkt behov av helgjobb nu framöver och om
jag gör det bra så blir det nog även sommarjobb framöver!
Har jobbat där en tid förrut och jag trivs bra, det är i öregrund och alltså inte så långt bort från mig.

Så då har jag betsämt mig för att inte sälja min moped! hih
Har ju inge körkort än och om jag hade haft det så hade jag ändå inte haft pengar till en bil.
Mopeden är billig i drift och det är tydligen dålig förbindelse med bussar i samband när man slutar och så med
om dagarna så då är det skönt att man kan få åka när man vill och inte behöver passa en tid eller vänta på en buss i en timme!.


Är i skolan för narvarande och har väl hittils inte gjort så mycket vettigt.
Har pratat lite med historia läraren och hon verkade vara positiv till att kanske ge mig MVG !!!!
För att jag är så bra mutlig och att jag alltid är närvarande.

För mig som fram tills gymnasiet inte var speciellt intresserad av historia och har tyckt att de inte ahr vart så kul
så är ju detta ett stort framsteg. Men min lärare Maria har vart så otroligt duktig så hon har fått mig att bli intresserad.
Jag deppar väl inte ihop om jag får VG heller men är inte ett MVG barn så de vore kul att ha det i historia.

Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde.

tjing


Kommentarer
Postat av: JanE

tralla la la la=)

2009-05-16 @ 00:47:13
Postat av: JanE

Hallå??? jag har inget att roa mig med. underhåll mig och skriv lite blogg!! WOHO!

2009-05-17 @ 19:06:52
Postat av: Anonym

Men jag ahar inte haft någon dator xD du vet hos papa är det lite snålt med det

2009-05-18 @ 15:25:29
URL: http://erikssonlina.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0