Hemma igen 29/5 Fredag

Riktigt skönt är det när man har jobbat fast man innan man började jobba var lite osugen på att åka dit för att
man va så trött.
Fick nästan pina mig bussvägen till öregrund, men när kom dit så var det jätte lugnt, skönt med pengar.

Men gjorde ett misstag, tur att folk är så snälla, råkade ge en person 1 hundring för mycket, men han kom tillbaka så
det var snällt. =)

Just nu så hade jag tänkt kolla på en film jag har lånat hem från Shell. Brölloppsduellen.
Den har jag velat sätt ett tag, men nu fanns den inne när jag skulle gå hem så då passa jag på.
Det blir mest hem och sova för ska jobba klocka 8 imorn igen så då är det bra med vila.

Marcus kommer troligtvis över med så då ska vi trängas i min 90 säng. Det brukar sluta med att han får en armbåge på sig eller att jag blir utputtad. hmm.

Men sov så gott!

tjing 

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0