Kanske har mera tid nu 18/5 Måndag

Ja det är lite stressande nu i studenttider, saker som ska göras och redovisat.
Men har gjort min redovisning och det gick bra.

Kommer knappt igåh vad jag skrev i förra inlägget men i alla fall eurovision.
Är det någon mer än jag som tycker att de var för mycket ballader.
Vi hade gäster och de somnade!!

Igår söndag så var det en relativt lugn dag. kollade på film en massa.
Jag och Marcus lämnade inte huset förrän klockan 6 på kvällen tror jag.
Borde kanske skriva lite mer om de filmer vi ser eller jag ser, det är en del ibland.

men just nu sitter jag och taggar inför studentskivan ikväll!  det kommer bli dunderskoj!,
Ska ha en vit fin klänning på mig, får se hur länge den är vit.
Det är min förra studentkläning innan jag fick en av mamma, det är black&white tema
så därav valet.

Men nu ska jag vänta på Joanna sen ska vi hem till henne och kolla när resten av folket kommer  = 3 personer hehe.


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0