Konstiga drömmar 27/5 Onsdag

Natten började bra med att jag drömde om Britneys konsert,
eller de var typ genrep eller nått.
Fick Autografoch grejer, därdet stod att jag var vacker haha.
Sen så introducerade jag henne för Darin.
Såvar jag påscenen och små snacka med henne bara, devar skit skoj!

Den andra var lite läskig, vi skulle till en krog i Enköping.
Eller vi var på krogen, därsåfanns det några jobbiga killar som djävlades
Bland annat apan, han som ser ut som en.
Då var det en som kleta en mjukglass på min tröja, jag blev förbannad och börja
jaga honom. När jag fick tag på han,han varväldigt lång, så fick jag ner honom. Så sparkade jag
honom i skrevet, inte så jäkla hårt. Men han fick en konstig form på sin kropp och dog :S
Jag liksom dödade någon . :O
Så kom polisen och grejer och tog mig, jag börja tänka på hur mina studier skulle fortsätta
och hur det skulle bli med mitt jobb.
Men sen på något vis så vaknade han upp igen och jag blev inte fälldför mord i alla fall, typ villkorlig dom.

haha konstigt det kan vara

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0