Kort dag 23/5 Lördag

Ja denna dag har kännts mycket kort.
Jag sov, duschade åkte till jobbet och nu är jag hemma igen.
Börjar igen halv 8 imorn så de blir till att kolla på film och sova igen det.

Men jag ska inte klaga, har absolut inte tråkigt på jobbet, det finns saker
att göra hela tiden.
Kunder kommer titt som tätt.
Börjar lära mig kassan riktigt bra med.
Vad som är lite svårt är när man ska kolla lägg, för de måste man, men eftersom man känner igen ganska många
så vet man ju att de har åldern inne, men man ska ju fråga i alla fall, känns lite dumt.

Jag tog med mig Bulla och film hem så nu blir det att se på det =)

tjing


Kommentarer
Postat av: JanE

haha, den rosa filme sög balle. låna inte den i framtiden:P

2009-05-24 @ 01:39:12
Postat av: Ann-Sofie Eriksson

ha ha jag känner igen mig, det kommer att bli mycket film. Vad bra att du får jobba där i sommar.

2009-05-24 @ 12:55:20
Postat av: Lina

Svar Ann- Sofie : Ja det är skönt nu när man inte får ladda ner något heller att det är gratis =) Det känns toppen att jobba där



Janne: Hahah ja jag hörde det av Halle att det sög xD Ska tänka på det

2009-05-24 @ 20:07:15
URL: http://erikssonlina.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0