Mycket skola är det 19/5 Tisdag

Ja där spenderar man mycket tid, förhoppningsvis så blir de några år till på universitetet.=)

Igår var det en rolig kväll.
Mår kanske inte så prima just nu, emn de börjar bli rikigt bra.
Har inga bilder nu så de får väntas till senare.

Jag skulle verkligen vilja ha en bärbar dator, tänk dig att man kan spela sims vart man vill!
Okej man kan ju ha den för att skriva med, har ju inte alltid tillgång till min dator hemma i norrskedika när man sover borta så mycket
Kanske ska satsa på det efter sommaren. Jag brukar oftast ge mig själv en belöning för att jag har klarat av sommarjobbet och fått en massa pengar.
För något år sen så köpte jag en ipod, köpte en relativt billig mobil förra året.

Just de körkortet ska betalas med, attans. Aja jag gillar att betala saker själv.
Visserligen så när man får saker i present så har jag ju inte betalat, men då har jag faktiskt fyllt år.
Älskar min dator jag fick för två år sen, den känns fortfrande inte omordern.
För alla datorer nu för tiden har inte så att man kan koppla in tv, så det är bra !

Allt för denna gång

tjing

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0