Rätt så lyckat 1/5 Fredag

Igår tycker jag att det vart en strålande dag. Solen sken och det kändes härligt att vara ute!
Vi var ett gäng i årsta parken som spelade brännboll och kubb. 17 personer tror jag det var som var med.

Det drog igång runt halv 3 tiden.
När klockan började närma sig 7 så var det dax att bege sig till Joannas lägenhet och fixa sig lite för att sedan
dra vidare till gamla klass polare i hökhuvud. Det var jag, Tegan, Janne och Marie.
Det var en liten bit att gå men inte så farligt ändå. Det kom folk som män kände igen och cyklade om oss.
De skulle med till samma fest.

Lite senare när klockan kanske närmade sig halv 12 så kom älskling med. Jag fråga om han med fick dyka upp
och bara om han höll sig i skinnet så var det okej. heh
Jag tror nästan Marcus kände mer folk där än vad jag gjorde.

Vi tog busse hem vid 1, jag och Marcus hoppade av i gimo. Det var nog tur, för älskling vaknade upp mitt i natten och mådde inte alls bra i huvudet. Det är jobbigt när man själv inte vet vad man ska göra åt saken. Men efter lite alvedon och sömn så mådde han nog bra igen. :)


Vaknade ganska sent med, runt 12 denna dag med, så pojken var nog glad. Vi åt lite frukost. Sen drog jag hemmåt.
Är tvungen att göra klart historian snart.

Men nu ser jag bussen komma, den sitter han på så skakanske för en gång skull gå ut och möta.

tjing!'

tyvärr så glömde jag kameran hemma så har inte någon bild att komma med. klantigt!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0