Seg start 11/5 Måndag

Nu är jag hemma efter en otroligt seg start på denna vecka.
Kom till skolan vid halv nio och meddelades att vi hade kompledigt fram till 12 ungefär.
Det är inte så att man är såvärst överglad när man har åkt två timmar till skolan för att komma itid.
Sen när jag hade vart i skolan ett tag så försökte jag ringa lite om sommarjobb.

Det var lite pinsamt då jag skulle ringa till Willys.
Det var en helt vanlig telefonväxel som sade valkommen till Willys.
tryck 1 för öppettider
tryck 2 för... ja ni fattar, olika alternativ
Sista hon sade, dröj kar för att komma till övrig personal, vad bra tänkte jag!
Dröjde kvar

En tjej svarade
Jag presenterade mig och sa att jag ville söka ett sommarjobb oh hade frågor om det.
Hon svarade då att skolan var stängd under sommaren.
Vad hon menade med det förstod jag inte då för jag tänkte vadå stängd på sommaren.
Sen upprepade hon att skolan var stängd under sommaren.

Då gick det upp ett ljus för mig att jag hade kommit till växeln i skolan, hur nu det gick till vet jag inte, men måste ha låtit en aning förvirrad.

Jag är som sagt hemma och gör lite arbeten, har försökt att maila min lärare men får bara tillbaka att det inte gick, vet inte hur jag ska göra då.
Hade tänkt ringa tll flera ställen, men glömde min elevkalender i skolan, men Lisa tar sås nällt hand om den så får tillbaka den imorn!
toppen



tjing


Kommentarer
Postat av: olivia

sv: haha ;p ohhh najs ;) han e as snygg! :)

2009-05-11 @ 20:42:26
URL: http://diissiswhoiam.blogg.se/
Postat av: JanE

HAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAA!

2009-05-11 @ 22:40:57
Postat av: Lina

Haha skit kul janne xD

2009-05-13 @ 21:12:42
URL: http://erikssonlina.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0