Sex drive

Vad jag och Marcus tyckte om den.

Den var faktiskt helt okej, man skrattade en hel del.
Men det var mycket taget från American Pie.
- Att han ska bli av med oskulden.
- Att det är en jobbig bror/kompis med blont hår som jävlas hela tiden.

Men i det stora hela var den faktiskt värd att se.
Men med tanke på att jag typ halvsov genom hela för att jag var så trött så kan jag inte säga så detaljerat vad den handlade om.

Men det var så att en kille hade träffat en tjej på internet och ska åka och hälsa på henne,
väldigt långt bort. Med sig får han en kompis som ligger med varenda tjej han ser, på så sätt får de en del fiender på vägen.
Hans bästa kompis, Felicia, följer också med på resan men hon tror det ska besöka hans sjuka farmor.
Väl frammevid tjejjen så blir det inte som de hade tänkt sig.


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0