Sjukt bra kväll! 29/5 Fredag

Hade sjukt roligt igår!
Men det började inte så bra då people sa att man skull komma dit vid 18 tiden, men sen när vi kom då
skulle det inte börja förrän19.
Så några drog till O'lareys och några till Redroom, andra krogar i Uppsala, men jag
kom på att när jag var dära att legget var kvar i årsta!, så fick ta bussen tillbaka och hämta den.
Hade jag något att göra den timmen i alla fall.

Sen så åt vi middag pch hade det trevligt, det var as kul, värsta bra stämningen!
Vi fick våra klassens med, jag blev klassens Idol- groupie haha.

Vid tio tiden så gick vi ut och dansade, stannade ett bra tag. Det var mycket folk med!
Så var det så skönt att de flesta var i ens egen ålder och att man kände de flesta.

Vi gick till Max och åt sen drog vi hem och somnade!

Nu kollar vi på strandvaskaren, ska väl gå till Gränby sen och ta bussen vid ett.
Ska direkt till Öregrund och jobba!
kul kul! .

bilder kommer senare om jag får ta på några.

tjing

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0