Skolan 25/5 Måndag

Sitter här och är lite frustrerad på min lärare, eller mentor.
han har absolut 0 koll på allting.
Jag tycker att om man har lämnat in allt och vart på VARENDA! lektion så förtjänar man väl vg?
För folk som kanske har vart på 5 av 30 lektioner får med godkänt :S  kul jul.  Men får se han kanske ändrar sig.
Sen så väntar jag fortfarande på pengar från APU, matersättning och sådant, ska ha ungefär 500 fick 225, då är ju något fel.

Idag så fyller Kenneth år så ska dit och fira honom, det är min mosters kille.
Det serveras smörgåstårta, jag undrar om jag ska äta det ändå eller stå över hm, får tänka på det.

Ringde jobbet med och ska få jobba nästa helg med och kanske fredagen med ! wie
Är ledig då, emn vi har studentskiva dagen innan men jag ska i så fall jobba eftermiddag .


Denna låt är as bra enligt mig!.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Bra att du ska få jobba mera älskling :)

2009-05-25 @ 20:43:56

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0