Slitsamt 22/5 Fredag

Det är verkligen slitsamt att vara ute i arbetslivet.
Nu vill jag verkligen plugga i höst!
Det har blivit som en vardag att plugga, man är inte van vid så mycket annat.

Men det är roligt att jobba med, man träffar så otroligt mycket folk, nu på sommaren i alla fall.
De bara dräller in, aldrig tomt i butiken i mer än 5 minuter. Är det inte kunder
som man ska hjälpa så är det andra saker man ska fixa. 

Klockan börjar bli lite sent nu, har en snarkare som ligger här.
Egentligen så skulle han inte komma för jag skulle ha gått upp tidigt imorn.
Meen nu börjar jag tre och missar picknicken som mina vänner skulle ha. :(
Men får se det som att jag fixar stålar istället för att göra mig av med de xD

Nej nu blir det film. Hade tänkte att jag skulle försöka ta mig tid att skriva lite om böcker och filmer jag ser här i bloggen.
Får se hur det går med det. Just nu ser jag mest Alias säsong 1, har tänkt att plöja resten med!


tjing


Jag vill tälta!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0