Snabba sig lite 27/5 Onsdag

För om en halvtimme går bussen och jag måste packa klart och äta!
Tänkte att jag skulle åka till Uppsala och hänga lite med tjejjerna. =)
Sova där tills imorn och så.
Har betsämt att jag inte ska till skolan imorn, inte för att ställa ut något i alla fall.
Det är elev expo, då man får ställa ut sina produkter som man har gjort under åren, sedan kommer
företag till skolan för att kolla och dela ut stipendium.
Men jag är inte där för att bli "hittad" jag ska bli förskolelärare!
Tänker inte fortsätta med media i nuläget i alla fall.

Men måste ge  Miccis pengar för flaket, det kommer att kosta 70 kronor och det är inte allt för dyrt ändå !

Nej nu är det dax att sätta igång.

Tjing


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0