Solen lyser 2/5 Lördag

Det är verkligen fint väder ute, jag känner att min blogg är grå och trist, skulle behövalite sommar lyftning.
men det får ske någon annan dag med mera tid.

Idag har jag nästan hunnit göra klart mitt historia arbete, det är bara en sammanfattning och innehållsförteckning kvar!
Vad glad jag är!

Har hunnit spela lite sims med hehe

Igår var det mys, kollade på humorgalan, tycker det kanske var max 20 % humor men men. Gillar inslagen om de barn som inte har det så bra. Det berör en lite. Grinade några gånger, men har PMS så får skylla på det.

Nu hade jag tänkt att jag skulle spela lite för det har jag knappt gjort de senaste veckorna. Det har vart så mycket i skolan.

ps. imorn är det studentskiva :D  ds


Borde inte äta glass, men det är så gott


Hihi <3

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0