Tjenare 31/5 Söndag

Idag har vart en otroligt varm dag!
Men började jobba klockan ett så var inte så mycket ute.
Det känns som att när man jobbar eftermiddag så går man och väntar på att få jobba, amn hinner lixom inte göra så mycket.
Det som var bra var att vi stängde klockan 20 och att en buss gick 20 minuter senare så då kom man hem någorlunda tid.
Den nya tidtabellen för i sommar har kommit med, den ser toppen ut. Mamma köpte sommarlovskort med så imorn är det bara att åka!

Igår var det också en ganska bra dag, vi var till kenth som hade fyllt år, åt lite god mat och så.
Kollade på robinson.
Hade tänkt recensera filmen vi såg igår,  Ps I love you, men var så trött så att jag somnade.
Joanna sa att den var sorlig, så då var den väl de.

Imorn är det skola igen, känns knappt som om man har helg, men skolan är ju nästan som semester nu.

nej nu blir det lite mat.

tjing

Kommentarer
Postat av: lina

Somnade du din sooopa!!!!!? Då måste du titta en gång till! Deesutom vet du väl att du inte får åka på sommarlovskortet egentligen?

2009-05-31 @ 21:58:06
URL: http://erikssonlina.blogg.se/
Postat av: JanE

JanE ska det vara. Det är någon som heter lina som ändrar mina inställningar:P

2009-05-31 @ 21:59:03
Postat av: Lina

Haha det kanske var för att jag satt vid datorn sist :P



Haha får hyra den någon mer dag då :P jo jag har blivit 91:a nu så jag får viiisst ha på den du :P

2009-06-03 @ 22:44:09
URL: http://erikssonlina.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0