Underbart 24/5 Söndag

Imorn är det skola igen, det är nästan som semester kan man tänka. För tror att det är jobbigare att jobba än att
gå i skolan de två sista veckorna. Sista inlämningsgrejen är imorn, då sätts betygen med.
Men att jobba på Shell är ruskigt kul, man har jätte bra arbetskamrater som verkar tycka att man gör någon nytta.
För klarar nästan av kassan efter 4 dagar, det som är jobbig att att man måste slå in allt och man vet inte
alltid vad allt kostar.
Vad som medär svårt är kund frågor om biilsaker, det är jag inte särskilt bra på.
Men klarade av att sätta på en släp kärra. ;)  Pappa har lärt mig tror jag undermedvetet då han ahde en släpkärra som han använde flitigt förr. Jag som då alltid nästan åkte med han har vart med en del.

Just nu väntas det rabarberpaj! mums. Jag är en riktig gottegris.

Hannele fyller år med:D  har ingen bild nu men de kommer imorn eller något.

tjing


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0