Vilken dag 21/5 Torsdag

Idag var det första dagen på jobbet!
Det var riktigt roligt, dagen gick väldigt fort!

Det blir nog jobb i sommar med då hon frågade hur mycket jag kunde jobba i sommar, hihi det är bra.
Men det dåliga är att när jag började prata så sa hon  Säg inte vecka 32!!!!
Jag tänkte då att  hm det var ju den veckan jag skulle säga,  det är båtveckan i öregrund och jag brukar alltid vara på
skytte SM då, men det skiter nog sig.
Men jag säger såhär att detär ju jätte bra att få in lite pengar om man ska kunna leva i höst.

Just nu är jag hos Marcus, detär lite gäster här. Vi var tydligen bjudna på bröllop/ 40 års fest. De hade sagt det till Marcus förr men han var nog full då, för han minns inte.  Inte vet han när de är heller men det blir nog kul :D

Man kanske ska vara social mot pojken som sitter här breve och klagar på mitt sätt att bygga upp meningar ^^
Men jag älskar han ändå =)

tjijng

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0