Åh gud 22/11 Söndag

Min mage värker, har ätit så otroligt mycket!
Men är det kalas så är det.

Det blev hektiskt på jobbet med så denna dag känns mycket lång!
Det blev lite körigt för att man kunde inte betala med kort, det var tydligen ett rikstäckande problem, i dagens samhälle så betalar man ju med kort. Men det gick som det gick de, man kan ju inte trolla precis.

Sen var det någon konstig snubbe som ville köpa ett påfyllnads kort till telefonen, när jag fråga vad han skulle ha så sa han bara

 -Ta vad du vill

ehhh tänkte jag! och undrade om han skulle ha ett nytt telefonnummer med, efterson han inte verkade veta vilken operatör han hade. Jag fick väl tillslut ut att han hade tele2. han frågade om det var bra, jag bara sa ja och tröck ut det. För han verkade lite underlig på någe vis.


Nu sitter jag hemma hos Marcus, ska väl in till han snart =)
Är så himlans trött så blir väl inte uppe halva natten. HAHA men vissa ska ju upp när nog inte andra har lagt sig än ( Janne jo) Haha bussen går från stan 04:05. stackarn. Haha tycker det är jobbigt när Marcus klocka ringer 04:38 haha och då är det inte ens jag som ska upp :P


nej nu är det tack och godnatt


Kommentarer
Postat av: JanE

jag bara vet att du är avundsjuk!

2009-11-23 @ 17:02:14
URL: http://runningtrain.se

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0