Blev lite klurigt 17/11

Lite mer än vad man hade tänkt sig. hade helt glömt bort eller förträngt att vi skulle skriva om likabehandlingsplanen på den förskola vi var på. Men hörde lite igår snack om den, igår så hade jag ju inga papper så kunde inte kolla upp det, men när jag kom hem nu så stod det klart och tydligt, så det var bara att sätta sig ner. Efter att ha suttit här ett tag nu så börjar det komma upp en klar bild i huvudet att jag har faktiskt hört detta, så måste nog ha förträngt det :P
Gjorde en liten tabbe idag när vi skulle hem till mig, tog en buss som bara går till östhammar, damn. MEn då gick vi och tog en liten fika på närliggande cafe så det slutade bra :)
Är hemma nu och mamma hade tagit upp någon köttfärs men känner för att vara onyttig idag så vi ska åka och köpa pizza snart xD Bilen var hemma så då var det inget som hindrar oss från att ha lite tisdagsgott hehe. Hur ska detta sluta när vi flyttar ihop?
Fast det var faktiskt min bror som fick bestämma, jag fråga om han ville ha Pizza eller spaghetti och köttfärssås haha.
nej back to work

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0