hej hej hallå 18/11 Onsdag

Sitter i skolan just nu, har haft en examination som slutade klockan 11, nästa börjar kvart över två så det blir lite segt kan jag tycka, men det är obligatoriskt så bara att vänta. Funderar om man kanske ska in till stan och klippa sig, det börjar se ganska risigt ut igen, jag vill få bort det torra.
Det jobbiga med att gå till frisörer i uppsala är att man alltid får skäll typ för att man har kanske råkat färga håret hemma:P Visst det kanske inte är så bra men det är dyrt att göra sånt på en salong, så nej det blir bara klippning för mig känner jag. Kan bara inte bestämma mig för om jag ska vara drastisk eller bara topparna, man får ju helt klart mer för pengarna om man gör något roligt, men är kanske lite för feg, det är ganska skönt att ha långt hår.
För det känns lite drygt att sitta här i två och en halv timme till, hm nej jag behöver röra lite på mig, få lite luft, så får man lite motion med.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0