Hemma sent 18/11

Kom man, inte just nu kom jag hem men, har hunnit äta lite och så men ändå.
Man blir bra seg på bussresan, mamma var på den så det var ju kanske lite roligare än vanligt :)

När jag kom hem så fick har reda från Thilda att föreläsningen som är inmorn var inställd så det är ju toppen, för den låg så sent så vet inte om jag ahde orkat åkt in, emn det är ju bra att den inte blev alls då heh. Så det betyder att det är helg nu!

Fast kanske inte riktigt måste börja på min hemtenta, men man behöver inte åka in till uppsala i alla fall.

Resten av kvällen så vet jag inte riktigt vad ag är sugen på att göra, Marcus tränar så han kommer lite senare. Antingen städar jag och röjer lite eller så sitter jag här ^^


En sak som var lite läskig inatt var att det var strömavbrott eller det i sig är inte så läskigt och jag visste att det skulle komma, men man är så van att ha en gatlampa lysandes utanför, sen när man vaknade där mitt i natten och man såg lika mycket med öppna ögon som med stängda då var det riktigt konstigt! Man visste rättare sagt inte om man ahde öppna eller stängda ögon.

Imorn skulle det med vara strömavbrott, mellan 10-12, lite typiskt att man är hemma då, det är en perfekt tid för att plugga, attans att det inte går då! Fast skulle ju kunna åka hem till Marcus då, eller använda laptopen för batteriet håller ju, emn det är skönt att ha en ursäkt för ig själv att inte plugga ;P



Så läskigt var det inatt


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0