It's been a while 1/11 Söndag

Har inte skrivit på ett tag, men har inte haft någon större lust att sitta vid datorn alls.
När jag var i skolan i torsdags så fick jag reda på att min morfar hade dött på morgonen, stannade inte kvar hela dagen utan åkte hem, kändes bäst så. Hade nog ändå inte lärt mig något resten av den dagen.
Det är lite jobbigt tycker jag och det blir nästan ännu jobbigare när man pratar och tänker på det.
Man har ju en fånig inbillning att ens morföräldrar ska leva för evigt, men det kan gå snabbt med.
Jamenar morfar har var sjuk förr och klarat det, haft borelia och gått med en bruten arm i 17 veckor, men man tror att han fick en hjärtinfarkt och kanske är det bästa sättet att gå bort på, slippa hamna på ett hem och inte kunna göra någonting.
Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Jenny J

Nejje,va tråkigt!Bamsekramar till dig,hälsa så hjärtligt till alla att jag tänker på er! <3

2009-11-02 @ 20:34:45
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv Tack så mycket ! det värmer :)

2009-11-02 @ 20:55:40

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0