Morgon morgon 28/11

Okej det kanske inte är en sådan tidig morgon, gick upp för ett tag sen. Ska åka iväg och jobba om någon timme så man kanske ska försöka få i sig något att äta.
Igår så tittade janne förbi efter jobbet mitt. Vi han kolla på 3 filmer, det var inte illa!
Det blev
Har sätt förr, men den var lika bra som första gången jag såg den
En film som var helt okej, men inte en sådan man säger till sina vänner att den var "skit bra och att alla måste se den".
Första gången jag såg den så hade jag för höga förväntningar, så så var den inte så bra. Men nu när jag har sätt den en gång till så var förväntningarna inte lika höga så då var den bättre :)
Jag och Janne såg väl på film tills den blev närmare tre. Sen for hon hem, älskling kom vid 4 tiden och då hade inte jag somnat. Så tekniskt sett så var det inte så mycket sömn inatt.
nej nu frukost!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0