Oppsiie 5/11 Torsdag

Hann visst inte skriva något igår!

Jag var med min vän Therese på This is it.

Hade inte sätt en ända trailer för den, hade trott att det skulle vara som en dokumentär.
Men har inget emot hur den var gjord :)

Man visade klipp från hans sista repetitioner inför den kommande turnén This is it.
Måste säga att han såg riktigt pigg ut.

Under nästan hela min uppväxt så har man bara sätt misserabla bilder på han med munskydd och när han sitter i rullstol, men han verkade vara i god form måste jag säga.

En del säger att de har satt in en kopia av Michael men det tror jag inte riktgit på, i så fall har de gjort det väldigt bra! För jag tror ínte att man vill lura fansen.

Hans syster lär ha sagt att Michael inte hade vart så stolt över denna film, för han ville att allt skulle vara perfekt. Det kan man förstå för det kanske inte var helt perfekt, emn man märkte att han verkligen ville, han ursäktade sig ett flertal gånger för att han inte kunde sjunga ut helt ordentligt. Men det tycker jag att man ska ha förståelse för, det är trots allt en repetition inte en konsert. 
Man märkte också under filmens gång att han verkligen var engagerad i arbetet han var med och rättade varenda liten ton som var fel, så att han tillslut skulle få som han hade tänkt.

 

jag tycker att denna film var sevärd för Michael Jackson fans, den tror jag faktiskt är bäst på bio då det är en musikfilm och det kommer inte alls bli samma känsla om jag ser den hemma sen. Just för att det är mörkt runt omkring än och man bara har fokus på skärmen då.

 

En riktigt bra film! =)

 







Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0