Otroligt glad jag blev! 3/11

När jag fick läsa detta

Den bäste blir den första jokern till melodifestivalen!

Jag tycker att det är underbart, jag har en stor kärlek för denne man. Kanske inte samma sorts kärlek som jag har till Marcus men.
Jag tyckte om honom redan då han steg in hos jurun för första gången.
Vet att jag var hos pappas tjejs mamma som skulle flytta några saker och hon frågade vilken jag hade tyckt om på gårdagens idol audition som visades på tv, hon hade också kollat på det.
Jag sade då  - han med kepsen!
Han med kepsen är alltså Darin. Finns då inte många artister som jag har alla skivor av, eller rättare sagt ingen annan.
haha det har inte vart lätt kan jag säga att ha honom som idol, man blir ganska ratad av folk som inte fattar att han är bra. xD
Tror jag slog till min broder någon gång, men hade PMS skyller på den. ^^
Men jag tror att det är bra att ha något man måste försvara, tror det gör en lite starkare. Vill inte vara den som följer strömmen jag vill vara egen.
Darin är en bra förebild, han är ödmjuk och gör inte mycket dumt.  =) A good guy!






Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0